wtorek, 23 sierpnia 2016

Zakrzówek i niedzielny bieg!

A więc dzisiaj pierwszy bieg - bieg na Zakrzówek, które zorganizowało wspominane już przeze mnie ITMBW :) Główny bieg na 10 km (trzy okrążenia) który przebiegła moja siostra, Natalia (Biegiem Przez Świat), i bieg na 3 km (jedno okrążenie) który to właśnie przebiegłam ja :)



Był to w ogóle mój pierwszy udział w zawodach i jestem bardzo zadowolona, szczerze mówiąc - bałam się, że będzie gorzej, szczególnie, że dwa dni przed biegiem uszkodziłam sobie kostkę, ale jednak czas nie był taki zły i biegło się całkiem dobrze. Na mecie, oprócz medali, czekała na uczestników woda i pokrojony arbuz. Niestety obu tych rzeczy zabrakło dla wielu osób robiących 10 km, ponieważ było tego po prostu za mało.



Niemniej było super, kibice którzy biją ci brawo gdy tylko cię zauważają, a wśród nich rodzina i znajomi - chce się biec dalej! Co prawda trasa crossowa, trochę ciężka (przynajmniej dla mnie, wbieganie ostro pod górę), ale było to do przewidzenia.

Podsumowując, cieszę się, że wzięłam udział w tym biegu i na pewno nie jest to ostatnia impreza, w jakiej wzięłam udział :) Trening rozpoczynam znów jak tylko wykuruję nogę, mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu będę mogła już wznowić treningi :)

Kto jeszcze brał udział w tym biegu?

Pozdrawiam,
Neko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz