niedziela, 8 listopada 2015

Witamy~

Witamy wszystkich na naszym wspólnym blogu~!

Jestem Julia, ale będę podpisywać się jako Neko, z japońskiego - kot.

Chyba nie musimy tłumaczyć naszych pseudonimów :) 

Więc tak, ten blog będzie o... wielu rzeczach :P

Do każdej rzeczy postaramy się znaleźć pokrewne i dodać do zakładek~!

Pozdrawiam i mam nadzieję, że będziecie nas odwiedzać~!

Neko~


Witajcie leśni ludzie~! Miło Was widzieć na moim i Neko-chan blogu~

Wołają mnie Reinu i tak też będę się podpisywać~

Jak pewnie każdy skojarzył Inu, to po japońsku piesek xD 

Obiecuję wnieść na tego bloga jak najwięcej i mam nadzieję, że moja paplanina Was nie znudzi~ xd 

Reinu~

2 komentarze:

  1. Tak, wiem że to dość stary post ale chciałabym go skomentować :) Wiem że na początku prowadzenia bloga nie jest łatwo i chciałabym dać wam kilka rad. Nie musicie zastosować się do żadnej z nich, ale może okażą się pomocne, w końcu chcecie by ktoś tu zaglądał ;)
    1. Postarajcie się by w postach nie używać języka aż tak potocznego; xd :p nadają temu wszystkiemu taki "gimbusiarski" charakter i wydaje się to trochę nie na miejscu
    2. Popracujcie nad interpunkcją; niektóre ~ wydają się całkowicie zbędne
    3. Kiedy piszecie że blog będzie o "wielu Rzeczach" to niezbyt zachęcacie do odwiedzania go. Po takim wstępie nie wiem czy posty będą dotyczyły muzyki (a tym bardziej jej rodzaju), książek (fantasy? Młodzieżowych?) stylu życia (gotowanie? Moda?) a może czegoś zupełnie innego.
    4. Tytuł... Chyba przydałoby się trochę go zmienić (niekoniecznie piszemy razem :D), poza tym niezbyt pasuje mi tutaj "a może niekoniecznie"... Chyba dałoby się trochę lepiej wymyślić?
    5. Szata graficzna. Postarajcie się nadać temu miejscu trochę więcej charakteru, pobawcie się zakładkami, poeksperymentujcie z szablonami, aby na pierwszy rzut oka blog zachęcał do czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, to mój pierwszy blog więc jestem trochę nie obeznana z tym wszystkim.
      1. Nie wiedziałam, że to aż tak razi w oczy, to swego rodzaju nawyk, czasami tego nie zauważam ^.^"
      2. ~ w moim rozumieniu oznacza, że zdanie jest powiedziane "wesoło" tak.. Lekko, to też swego rodzaju nawyk.
      3. To jeszcze musimy dopracować, przyznaje xd
      4. Tytuł, cóż nie miałyśmy za bardzo pomysłów i ja nagle wpadłam na taki jaki jest, więc zostało
      5. Tym akurat zajmuje się ja, chwilowo jest ona z podstawowych wzorów bloggera ale kiedy tylko już nabiorę wprawy w językach HTML i CSS to się pobawię~
      Dziękuję za wszystkie rady i ciesze się ze ktoś Nas odwiedził i wyraził swoje zdanie
      Pozdrawiam
      Reinu ~

      Usuń